باخت ذوب‌آهن و قلعه‌نویی به نفع سپاهان !

مدیران سپاهان با توجه به حذف ذوب آهن از لیگ قهرمانان آسیا حالا با شرایط بهتری می توانند با گزینه اول مربیگری خود برای فصل آینده مذاکره کنند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال ذوب آهن امروز و در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میهمان استقلال بود تا برای صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا بجنگد.

  1. شاگردان امیرقلعه نویی در این مسابقه با توجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت، دست بالا را پیش از آغاز مسابقه داشتند ولی گل زودهنگام مامه بابا تیام ستاره استقلال خیلی زود شرایط را به سود آبی پوشان تغییر داد و در ادامه دو گل دیگر از این بازیکن شرایط را برای امیرقلعه نویی و شاگردانش سخت تر کرد؛ اگرچه دقایقی پس از هت تریک تیام گل قاسم حدادی فر ذوب آهن را به ادامه بازی امیدوار کرد ولی آنها تا پایان بازی هر چه تلاش کردند راه به جایی نبردند و در پایان در مجموع بازی را با نتیجه 3 بر 2 به حریف خود واگذار کردند تا وداعی تلخ با آسیا داشته باشند.
  2. البته این شکست یک روزی دیگر نیز دارد؛ امیرقلعه نویی هفته هاست که به عنوان گزینه اول سپاهان برای مربیگری در لیگ هجدهم مطرح شده؛ هر چند مدیران سپاهان هیچ وقت از قلعه نویی به صورت مستقیم نامی نبرده اند و همواره به اولویت خود که یک مربی بزرگ ایرانی است، اشاره کرده اند؛ با این حال اهالی فوتبال به خوبی می دانند که گزینه اول آنها قلعه نویی است.

اگرچه قلعه نویی برنامه خود را به مدیران ذوب آهن ارائه داده و آن ها نیز از قطعیت حضور او در فصل آینده روی نیمکت این تیم گفته اند، اما این شکست حالا کار را برای آغاز مذاکرات مستقیم قلعه نویی با سپاهان هموارتر کرده و طی روزهای آتی در این مورد اخبار بیشتری از طریق رسانه ها منتشر خواهد شد.

http://www.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید



      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , اتصالات اسپیس فریم , چادر مسافرتی ارزان , لینک شما در اینجا